HTML

Holy's playground

This is Holy's playground. ...no i'm not gonna share every moment of my life but i'll tell you a thing or two about the life...

Friss topikok

  • orew: mi van azokkal az emberekkel akiket keptelenseg felebreszteni "csipkerozsika" almukbol? mert elhis... (2010.10.19. 11:30) Csere
  • gazsyka: A kissé offenzív hasonlat tökéletes megvalósítása, megtekinthető mozgókép formájában. South Park ... (2010.04.06. 01:58) Koldus
  • .Byron.: Azért támadtalak meg, mert a mondanivaló ettől a ponttól kezdve kezd kicsit ingatag lenni. Hozzát... (2009.10.06. 09:33) Iskola, munka, összeesküvés
  • Holy87: @RockJoe3: nos nyilván igazad van ;) (2009.08.08. 14:16) Az MSN szokásaimról

Linkblog

Az MSN szokásaimról

2009.07.30. 20:26 Holy87

Nos először is szevasztok!

Egy jó ideje mocorgott már a fejemben, hogy meg kéne magyaráznom 1-2 dolgot... Az egyik ilyen dolog az az MSN + Holy. (pontosabban MSN - Holy)

Az első és tán legfontosabb dolog amit el kell magyaráznom az MSN-nel kapcsolatban: nekem az MSN egy üzenetrögzítő, illetve egy telefon pótló. (értsd: ha felhívnálak, megnézem, hogy elérhető vagy-e, s ha igen, akkor inkább rádírok...)

Tán nem vagyok annyira barátságos, mint te - pl nem olvasom más emberek blogját :P - én nem szeretek MSN-en csacsogni a hétköznapokról. Eleve nehézkes arról beszélni, hogy "mi van velem". Kicsit elkanyarodtam. Tehát az MSN egy üzenetrögzítő.

Az állapotokról: megközelítőleg napi 16 órát vagyok fent MSN-en, te ebből talán napi 5 percet látsz. Hogy miért? Rejtve kapcsolódom. Hogy miért? Akikkel napi szinten beszélek MSN-en, azok tudják. Akikel pedig nem, azok általában olyan emberek, akikkel hónapok-évek óta nem találkoztam/beszélgettem. Ezek az emberek sajnos úgy kezdik, hogy "Szia! Mi van veled? Mizújs?" <-- asszem említettem, hogy kivagyok ettől. Hidd el, szívesen elmesélem, hogy mi történt velem 2006 nyár óta, de ezt inkább 3-4-5 sör mellett! Nagyon szeretek beszélni magamról, de NEM MSN-en. Ha úgy találod, hogy tényleg dumálnál velem valamiről, akkor hívj fel, beszéljünk meg egy időpontot, üljünk be vhova, dumáljunk. Ha találkozni nem szeretnél, nem érsz rá, akkor írj egy e-mailt, írd meg, hogy mi van veled, miről akarsz beszélgetni, illetve mire vagy kíváncsi velem kapcsolatban! Válaszolni fogok. Lehet, hogy csak egy hét múlva, de válaszolni fogok. Ezt azért tartom jobbnak, mert meghagyod azt a szabadságomat, hogy akkor kommunikáljak, amikor szeretnék, vagy képes vagyok rá.

Figyu képzeld el a következőt: melóhely -- 35 fok meleg -- határidős meló -- nyomod 1000-el -- 2 MSN ablak nyitva, mert a kollégákkal írásban megy a beszélgetés, mert mindenki zenét hallgat -- 1 barátod megkérdezi MSN-en, hogy melyik alaplap lenne jobb a 18 magos procijához -- egy átlagos ember már eleve nem tud a melóra, a kollégára, a barát alaplapjára figyelni ÉS ekkor rádír egy régi régi cimbora, hogy "Szeva! Rég dumáltunk! Mi van veled?"....

Ilyenkor van az, hogy (belső gondolot: bassza meg de bunkó vagyok, legalább elmondanám neki, h most nem alkalmas) megkeresem az msnablak jobb felső sarkát és lenyomom a bal egérgombot egy qrva szó nélkül.

Na jójó, ez érthető, de hol a p!csában vagyok a hétvégéken? Akkor azért csak nem dolgozom! <--- na ez igaz. A hétvégéken kérlek már fel sem merek menni, mert ott az a soksok ember, akinek megmondtam, hogy "jójó persze majd beszélünk meg minden, csak most épp dolgozom", de mégsem kerestem meg őket. Nos ezzel nincs kedvem konfrontálódni... 

A másik dolog: vazze lehet hogy neked épp aktuális volna, hogy meghallgatsd az életem, vagy elmeséld a tiéd, de attól még, hogy én ott ülök a gép előtt, és látható állapotban vagyok, lehet, hogy én nem érek rá -- nem biztos, hogy dolgozom, de lehet hogy épp játszom, olvasok, netezek, gitározni tanulok, rejszolok stb.

Ez jó ideig működött, hogy egyszerűen "elfoglalt" állapotban voltam mindig. Így szerintem nem kellett megmagyarázni, hogy miért nem válaszolok. Aztán a jóembörök csakcsak irogattak tova... Eldöntöttem hát, hogy inkább elrejtem magam...

Vannak emberek, akiktől egyenesen rettegek MSN-en, csak nincs pofám letiltani őket, illetve túl régóta ismerem őket ahhoz, hogy simán csak azt mondjam nekik, hogy hagyjanak békén örökre. Nem akarnám megbántani őket ezzel.

Néha látlak! Igen, néha látszom. Ha elfoglalt vagyok, az azért van, mert valószínűleg épp fájlt másolok valakivel. Ha nem ezért, akkor azért, mert úgyfelejtettem magam egy másolás után.

Olyan is van, hogy "elérhető" az állapotom. Ilyenkor k!b4szottul unatkozom, és alig várom, hogy vki írjon. Ez nem vicc. Tényleg. (mondjuk asszem 2008-ban csak 2x volt ilyen, 2009-ben pedig még nem volt)

Igyekeztem a valóságot fedni, de ezeken a dolgokon kívül, még soksok bújkál a lelkemben.
Remélem, azért kaptál egy kis képet az MSN szokásaimról.

Ráadás: Így MSN-eztek Ti:

Az élet mindig visszaadja azt, amit raktál bele. Jót is, rosszat is. (erről asszem írok majd egyet!)
Sokszor előforul, hogy fontos dolgot kell megkérdeznem valakitől msn-en. Felmegyek hát, éééés Áhh látom, elérhető a srác! fAszA! Írok. Várok várok várok várok várok... Percek óta várok, és semmi reakció. Baccca meg az ég! Ha nem vagy gépnél, akkor válcsá má státuszt vazzeg! Ki tudok ezen borulni.... Az exem volt olyan vazze, hogy a kislány kettő mobilt hordott magával, és átlagosan a negyedik hívást vette csak fel. Azt hozzáteszem, hogy az arány csak akkor volt ilyen jó, hogyha tudta, hogy perceken belül hívni fogom... :) girls... Ennek oka: mind2 telefon a táskában volt. <-- "Dehát vazze kicsim, üres mindkét nadrágzsebed, miért nem rakod oda?" <-- "Igen, mert ha zsebreteszem, akkor túl kidudorodik a zseb és nem szép." ASDASDASD.... (ASD = :A :S :D)
Sry kicsit eltértem a témától. Szokd meg, mert ilyenek lesznek...

Van MSN-en egy olyan állatfaj, aki "szereti a szmájlikat". Szerintem már te is találkoztál ezzel a fajjal.  Ír a srác egy mondatot, de neked 1 qrva betű sem jelenik meg a képernyőn, mert a hülyegyerek úgy teleb4szta magát szmájlikkal, hogy minden szótagra valami gyökér kép jelenik meg. Az öcsém is ennek hódolt egy ideig, de megmondtam neki, hogy vagy most kikapcsolja a szmájlikat, vagy bezárom az ablakot. Én nem fogok vazze azon molyolni, hogy mi a fenét akartál nekem mondani... :)

Másik: vannak az MSN Plus-os srácok. Mániájuk, hogy a nevüket színezik, vastaggá és döltté teszik. Világ életemben gyűlöltem az MSN Plust (egyszerűen nekem az msn nem arra van, hogy villogjak a soksok plusz fícsörrel...) Nos ezek a srácok továbbá előszeretettel nyomját tele a nevüket válogatott smájlikkal. Mindennek eredménye: akinek nincs MSN Plussa, és nem piszkálja el a nevek megjelenését, az egy gyönyörű kódsorozatot lát a srác nevének helyén.
pl.: [c=4][b]RockJoe3[/c] | (H)Prison Break(H) End of the story... :([/b] <-- és most ez még nagyon lightos volt...
 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holysplayground.blog.hu/api/trackback/id/tr781278316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

empeti 2009.07.31. 09:24:59

konfrontálni -> konfrontálÓDni ,o)
haggya -> hagyja

egyébiránt az msn plus! nem csak arra való, h villogj a sok funkcióval, tud hasznos dolgokat is... pl boss hide :o)

Én speciel megmondtam mindenkinek, h ha "elfoglalt" vagyok, akkor épp be van kapcsolva a boss hide, szal úgysem látom mit ír, ha meg elérhető vagyok annyit le tudok írni, h bocs el vagyok havazva... vagy vmi ilyesmit, ahogy sikerül :o)

Holy87 2009.07.31. 15:49:18

a hibákat javítom, köszönöm ;)

msn plusról: én még nem láttam olyan embert, aki ne a csilli-villi hülyeségei miatt használná :)
tisztelet a kivételnek.

empeti 2009.08.02. 12:41:30

háát... én speciel nem amiatt használom ;o)

Holy87 2009.08.02. 13:16:29

@empeti: akkor tied a tisztelet! ;)

RockJoe3 2009.08.08. 14:11:42

RockJoe3-ról le lehet zizzenni:P
És nem csilli villizek csak hót unalmas a fekete kell egy kis szín az életbe;)

Holy87 2009.08.08. 14:16:38

@RockJoe3: nos nyilván igazad van ;)
süti beállítások módosítása